Lifterskan: Cykelmannen

Tuesday, February 06, 2007

Cykelmannen

Jag var i Västerås i fredags och låtsas-cykelmannen överföll ännu en tjej. Bara några hundra meter bort från oss slog han ner en tjej och våldtog henne. Grejen var att Love var i parken då, han hade blivit arg på mig och stuckit dit och somnat i en buske.

Vi satt på Amore och åt pizza och lekte pest eller kolera:

Vad skulle du välja mellan:
- Att ha en pungkula stor som en kokosnöt eller en klase med små pungkulor?
- Att ha helskägg eller punghår på hela
huvudet?
- Att alla känner dig eller att ingen känner dig?
- Att vara 1,30 eller 2.40 lång?
Jag träffade Boris från Makedonien och när jag vaknade i morse var jag sjukt sugen på makaronilåda. den 8 oktober 23:15

I Botaniska trädgården

0 Comments:

Post a Comment

<< Home