Lifterskan: Hon stjäl av Kurt Cobain II (hon gav aldrig bort skivan)

Sunday, September 21, 2008

Hon stjäl av Kurt Cobain II (hon gav aldrig bort skivan)

Jag är så lycklig för idag
fann jag min enda vän
Jag är så ful men
det gör ingenting
för det är hon med

Vi har krossat våra speglar
Söndag morgon är allting nu
och jag är inte rädd
tänder mina ljus i förvirring
För jag har träffat Gud –Oh Yeah

Jag är så ensam men
det gör ingenting
för jag har tömt mitt huvud
jag är inte ledsen
och kanske är det mitt eget fel

jag längtar, kan inte vänta längre
och jag bryr mig inte
jag är så kåt men
det gör ingenting
för jag vill dig bara väl –Oh Yeah

Jag tycker om det – Jag kommer inte detonera
Jag saknar det – Jag kommer inte explodera
Jag älskar dig – Jag kommer inte brisera
Jag hatar dig – Jag kommer inte krevera

kanske skulle jag resa mig från henne först

för det var inte jag
jag har inte kommit över henne
– Låt mig klippa dina vingar –
låt mig åka
skär dig själv
jag behöver hjälp
rör vid mig själv
– Jag har rep –
det vet du
jag lovar dig
jag har varit sann
låt mig åka
skär dig själv
– Jag behöver hjälp –
rör vid dig själv

hon ber mig att binda loss henne först
hon säger att hennes rygg värker
och hon är lika uttråkad som jag

0 Comments:

Post a Comment

<< Home