Lifterskan: Peace!

Wednesday, February 11, 2009

Peace!

Idag när hon stod och visade sin praktikant Sanna från Sunne hur man viker näckrosor av servetter sa Sanna från Sunne:
– Det här ska jag göra på min redovisning av praktiken, för att visa vad jag har lärt mig. Så ska jag ha den där bilden från inatt på overheaden, den när du sitter och är full och gör peacetecknet inne på toan på Knast.

Hon höll på att brinna upp igår. Hon och Ovalia hittade en stege som de klättrade högst upp på och hon dansade och la sig i ett stearinljus och släppte flaskor i marken och ingen verkade bry sig. Ovalia betalade taxin hem, hon sov hemma hos honom i flera lager av hans kläder för att hålla värmen nu när han bor i det där slottet.

Hon fick ett sms av honom där det stod att han var hel och hon svarade att natten tagit en tugga av henne.

Idag köpte Mr M semlor och kladdade grädde i hela hennes ansikte . Hennes lugg är flottig och luktar balla. Hon längtar efter honom och efter Sigrid som är där älven är vacker, vacker och farlig och björkarna yr puder och sol.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home