Lifterskan: 42 kvadrat och 30 vänner

Thursday, February 08, 2007

42 kvadrat och 30 vänner

Jag ställde till med ett riktigt kalas när jag blev 26. Skolkade för att baka och laga mat i två dagar. Fixade band och fyllde mina 42 kvadrat med 30 vänner. Det var trångt men mysigt. Katarina kom över med förstärkare och instrument tidigt på dagen och jag skrev en liten lapp till grannarna att de var välkomna på spelning. De höll sig som tur är hemma och var snälla nog att inte klaga när bandet (Disciplin) satte igång. Katarina satt med basen i min säng och Uffe spelade gitarr i burspråket medan John sjöng och spelade munspel. Själv satt jag på golvet och njöt. Sedan sjöng Mirjam en sång. Jag blev väldigt rörd av allt och var den sista att gå på micken med en presentöppningshow kompad av Uffe på synth. Kvällen avslutades på Sodra bar.

Örongodis i födelsedagspresent. Disciplin.



1 Comments:

Blogger Salomon said...

Lovely night. Galet mysigt och mysigt galet. Hoppas du gillade presenten. Vilken är din favorit bland diktatorshemmen?

Monday, 12 February, 2007  

Post a Comment

<< Home