Lifterskan: Aldrig en semester någon annanstans

Monday, June 18, 2007

Aldrig en semester någon annanstans

Ja, vad ska jag säga om New York. Jag har inte haft tråkigt en sekund.

Det
är svårt att sortera alla intryck. Bara att sitta uppe om nätterna med Suzanne, dricka vin och diskutera sex, kärlek och politik. Shoppa utan dåligt samvete. Titta på rullskridskodisco i Central Park. Klubba med Zack i drag. Bli bortskämda av Richard med restaurangbesök och Ben & Jerry-glass. Gräva i hans lådor med CD's och få ta vad man vill ha. Kela med världens kåtaste kisse. Flörta med brandmän. Hålla Johanna i handen.

New York
är staden där man aldrig vill sova.

Sitta på trappa i Brooklyn

Johanna är snygg.

Zack och hans Tippley

Zack i drag

Suzanne

Legs

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kristina, du skriver om en New York som man alltid langtar till. Jag sitter har i Brooklyn och mitt hjarta bultar medan jag laser vad du skrivit. I love NY! Puss!!

Tuesday, 19 June, 2007  
Blogger Lifterskan said...

Me too darlin', me too...

Thursday, 28 June, 2007  

Post a Comment

<< Home