Lifterskan: Lesbiska musar

Thursday, June 14, 2007

Lesbiska musar

Om du någonsin åker till New York, går tolfte gatan upp tills du kommer fram till fjärde gatan, och sätter dig på muren utanför gaybaren Cubbyhole så kommer snart två små lesbiska möss dyka upp. De heter Pussycat och Lily-Ann och brukar hångla bakom soptunnorna.

Jag äter knäckebröd med mandelsmör till frukost. Inatt drack vi en lovepotion som Suzannes kille gjort av sprit, sjöhästar, hjortsvans, buffelhorn, odla, orm och annat smått och gott. Kanske känner jag mig lite kärleksfullare idag, kanske är det för att jag vaknar i Brooklyn.

Vi invigde New York med att gå till en lesbisk sexshop, Babeland i Lower East Side. Sedan fastnade vi i American apparel där jag handlade upp nästan hela veckopengen. En bekant till Suzanne uppträdde med Moving men, en strip-dans-performance-show på Dixon place. Helt fantastiskt bra, även om lokalsinnet var rubbat när vi gick därifrån. En tonårskille snurrade runt, runt i femton minuter samtidigt som han rabblade ett mantra, rökte en cigg och tog av sig kläderna.




Sedan delade vi en pitcher i East village och gick på en förevisning av "the rabbit" på sexaffären Birthday Suit. "You put it on the clit, and when you feel like you really need to pee, don't take it away, then you gonna come." Jag köpte en cyber flicker efter Suzannes rekommendation.

Vi avslutade första utekvällen i New York hos Pussycat och Lily-Ann.


Suzanne & Johanna, tunnelbanan

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Tight baja. Och hade han cheap mondays på sig? FETMA!

Thursday, 14 June, 2007  
Blogger Lifterskan said...

Det finns manga tighta bajor har for dig kompis!

Thursday, 14 June, 2007  

Post a Comment

<< Home