Lifterskan: Brass och butangas

Sunday, February 24, 2008

Brass och butangas

På tunnelbanan hem. Två tonårstjejer sätter sig bredvid Lifterskan. Tjej 1 har gåsjacka och plattångad lugg. Tjej 2 har vita skitiga kinaskor och minst fyra lager mascara.

Tjej 1: Det är inget farligt med kokain. Man blir bara pigg.
Tjej 2: Du får aldrig ta det, det är livsfarligt.
Tjej 1: Ja, men jag tänker göra det.
Tjej 2: Jag har aldrig tagit kokain, jag har bara rökt brass och boffat butangas. Har du boffat någon gång?
Tjej 1: Ja, jag boffade som fan hela förra året.
Tjej 2: Vad har du boffat?
Tjej 1: Bensin och butangas.
Tjej 2: Man blir helt dum i huve av å boffa
Tjej 1: Jag boffade så mycket att jag trodde att min arm hade försvunnit. Jag var nere i källaren och trodde att jag var väggen.

De går av vid Gullmarsplan.

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Kan inte vi också börja boffa? Jag vill ocksåvara en vägg.

Sunday, 24 February, 2008  
Blogger Lifterskan said...

Har redan börjat. Är anslagstavlan på mitt kontor idag.

Monday, 25 February, 2008  

Post a Comment

<< Home