Lifterskan: Everyone's just a mass of contradictions and we all write fiction each day

Monday, June 08, 2009

Everyone's just a mass of contradictions and we all write fiction each day

Judith ringer.


– Du jag hörde en fin mening idag som du måste höra.

– Vad?

"Everyone's just a mass of contradictions and we all write fiction each day", det var Momus som sa det.

Jaha. Fint.

– Ja, jag tänkte att det passade på dig.

Jag filmade två pojkar som antastade Gina Tricot tjejen på tunnelbanan.

Var hon där?

Nej, bara hennes kropp. Jag tror att det var någon slags mens-aktion.

– Erotiskt.

Jag ska ringa en kille och bestämma tid för dejt nu.

Wow. Du, om ni inte har något att prata om kan du gå in på samtalsamnen.se. Det brukar jag göra när jag pratar i telefon med min älskare och det blir tråkigt.

– Ok, vänta.


– "Sex under mensen" fick jag

Sorterar nog bort en och annan om man börjar prata om det.

– Jag ska INTE prata om det.

Förståndigt.

– Han är nästan 2 meter lång och fotograf, det är väl bra? och har skägg.

Bra! längd och yrke tycker jag är oväsentligt iofs

– Kanske det men har han skägg och är jätteliten och jobbar med att slå in paket så spelar det roll.


2 Comments:

Blogger Olle said...

Jag kan bränna låten ifråga till dig.

Tuesday, 09 June, 2009  
Blogger Lifterskan said...

Ja!

Friday, 12 June, 2009  

Post a Comment

<< Home