Lifterskan: När hon vaknar har han ännu inte lagt sig

Tuesday, May 20, 2008

När hon vaknar har han ännu inte lagt sig

– Så morgonfin du är, skriver Musikalartisten.
– Jag har klänning idag, svarar hon.
– Får jag se?

– Lifterskan?
– Ja?
– Jag är helt sjukt attraherad av dig. När kan vi ses tro?
– I helgen?
– Det går nog inte.

Hon lutar sig bakåt i soffan. Kläder och tidningar ligger utspridda på golvet. Odiskade tallrikar , damm damm damm. Från väggskåpet hänger en tova av laddare och hörlurar.

– Det hänger något slags sladdtrassel bakom mig, det kanske är svansen till allt annat skräp.

Han visar upp en trasslig mobilsladd.

– Ska vi låta dem träffas?
– och trassla
– Lifterskan.
– Ja?
– underbara vackra kvinna
– Ja?
stick till jobbet nu så du inte blir försenad.
– Det är jag redan.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home