Lifterskan: Storebrors tält

Wednesday, May 21, 2008

Storebrors tält

L: Jag vill tälta med dig, ha brasa och grilla korv
M: Var ska vi tälta?
L: och sätta ihop sovsäckarna när vi fryser
L: på min tomt
M: haha
L: som när man var liten
M: nackareservatet ?
M: det gör vi
L: har du tält?
M: Näää jag hatar att tälta egentligen Men nu kändes det helt plötsligt hur kul som helst
M: jag kan låna
L: det är ngt med lukten av tält och hur det känns att krypa ur det på morgonen
L: prasslet
L: det luktar mossa
L: och jord
M: och gammal fis
L: hultsfred 2000
L: jag lånade min storebrors tält och sedan åkte han upp i fjällen med sin tjej utan att kolla det först och jag hade låst båda dragkedjorna med hänglås och i tältet låg en fimp och en möglig strumpa och han var mitt ute på kalfjället
L: tur att jag inte var där
L: han var arg storebror
M: kan tänka mig det

0 Comments:

Post a Comment

<< Home