Lifterskan: En gång en natt

Sunday, August 24, 2008

En gång en natt

Klockan var ett när han ringde
jag har druckit två flaskor vin, sa han
är hemma och lyssnar på Tom Waits

jag hann aldrig få dig, sa han
nej men det var någonting ändå, sa hon. Ett 24-timmars småstadsrus.

De rökte en cigarett och sa god natt
han skulle måla
hon skulle sova

Sedan SMS

Fint att höra din röst. jag längtar efter att träffa dig igen, se dina tavlor. sov gott fina du.

Fina jag existerar inte, du förväxlar honom med någon annan.. å han är inte fin.. bara full och fuckad..

ja just det. men som jag minns det har han iaf värsta blicken och ett hjärta fullt av rödtjut och sex appeal.

Det vet du! Sugen?

Det vet du. jag vill alltid ha rödvinshjärta, flera hundra hekto, i dina trassliga lakan.

Ha ha ha… hur visste du att jag låg i ett trassligt lakan.. men mitt hjärta är dött tror jag tyvärr. Iaf när det gäller tron på mänskligheten.

Bara barn och idioter tror på mänskligheten. det enda som på riktigt finns är blindheten, kåtheten och trumpeten.

3 Comments:

Blogger * said...

ibland händer det.
det är väldigt sällsynt att man hittar en helt jävla fantastisk blogg.

men det här en av dom.

som triss på trisslotten du vet.

och du.
känn dig länkad.

tack för fantstiska ord och ha en underbar dag.

Monday, 25 August, 2008  
Anonymous Anonymous said...

Jag blir också helt knockad av dessa ord. Som tar tag underifrån och inte släpper. Är beroende av denna blogg. Tack

Monday, 25 August, 2008  
Blogger Lifterskan said...

Nu har jag läst de här kommentarerna kanske 30 gånger tack själva.
/Kristina

Tuesday, 26 August, 2008  

Post a Comment

<< Home