Lifterskan: Trekanten

Sunday, May 24, 2009

Trekanten

Det är lördagskväll och hon ligger i sin säng. Hon lyssnar på George Harrison och läser porrnoveller.

Väll hemma hoss honom så hamnade vi i hans kök och det kom vin på bordet,Han frågade om vi gillade att spela tp,ett spel om ord och det gillar min fru mycket,men själv är väll jag inte så jätte bra på detta,men ok låt gå.Ju längre tiden gick så blev orden mer vulgära av sig,men alla skrattade och vi hade skoj.Min fru måste besöka damrummet och när väl hon gick så berömde han min fru med kopplimanger och jag förståd nu vad han syftade på ,så jag frågade han om han ville ha oss tillsamans,han svarade med att han hade haft det i tankarna redan på resturangen,så jag sa att du får fråga min fru om hon vill med ett leende.

1 Comments:

Blogger * said...

haha. en fin kväll.

Monday, 25 May, 2009  

Post a Comment

<< Home