Lifterskan: Disciplin

Tuesday, September 15, 2009

Disciplin

”Vad händer Johnny?”
”Kommer du på vårt gig på fredag? Du gillar kultur har jag hört.”
”Ja, kanske det.”
”Du kanske kan ta med dig några små kulturtungviktare... eller bara dansa lite på scen.”
”Jag kan ta med min kärlek.”
”Den får inte plats.”
”Vart?”
”Broder Tuck. Ta med dig vem du vill. Jag är inte så petig...
när det gäller killar.”
”Mm.”
”Om du kommer med många så släpper jag in dig gratis
fast det kanske inte är så lockande
eh
du kan få en kvarts private session.”
”Du kan komma och spela i min lägenhet sen. Ta med bandet.”


Love och Johnny, Berlin 2004

2 Comments:

Anonymous Orkanen said...

Eh, jag är kär i Johnny.

Tuesday, 15 September, 2009  
Blogger Lifterskan said...

Love är kär i Judith
Världen är liten

Tuesday, 15 September, 2009  

Post a Comment

<< Home