Lifterskan

Thursday, April 01, 2010


Love: Vad är dealen med den där vänkvällen imorgon? Måste man vara polare med den där Chimo för att få komma, eller räcker det att man ringer honom och talar om att man mot förmodan kanske poppar upp?

Det räcker om du smsar honom för att bli vän. Vissa har lägra krav än andra.
Mig måste man ligga med.

Det är skillnad på folk och folk.

Så du kommer? Å va kul. Socialstyrelsen kommer från Västerås.

Jag har ingen aning, jag tänkte i alla fall ha det i åtanke, har lite andra eventuella grejer på G. Jag tänkte laga påskmiddag imorgon.

Du och frugan?

Ja precis, jag har bara inte talat med regeringen om det riktigt än. Sitter och kollar på sillrecept nu. Vet du om "1 förpackning (420 g) Abba sill du lägger in själv" är detsamma som matjesill?

Nej det är det inte.

Kuken.

Men kan ni inte äta tidigt då så ni hinner till sju.
Jag behöver hejarklack
banderoller
bengaliska eldar.

Ge Socialstyrelsen 10 stycken pripps 5,2% så ordnar han allt det där själv.

Haha
du förresten
läste du att Thåström har dött?

Jag älskar 1:a april jag också. Lurade Judith att jag idag skulle få massage och middag av en gammal tjej till mig som heter Liselott

Haha
gick hon på?

Japp.

Dina lur alltså…

Bra lur ju.

…det är ju första april året runt för dig.

Jag vet. Lurade Anna igår att jag hade en utvecklingsstörd kille som bodde hos mig i två veckor eftersom hans familj var på semester, sjukt kul.

Vad hette han?

Jonas.

Vad gör du idag? Vill du gå?

När var hur?

Om jag kommer till dig om en timme så går vi från dig till Gamla stan.

Ok.

Jag är så jävla ensam.

Regnar det, så jag måste ta på mig sydvästen?

Ja syd, norr, öst -väst.

Du är inte alls så ensam, det är bara hittepå

Jag vet men jag är så jävla själv då.

Har du kollat så att affärerna är öppna idag? Det är ju halvröd dag, lite åt det orangerosa hållet. Vill du ha falukorv och makaroner när du kommer?

Nej jag har ätit.

Ok. Ses snart.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home