Lifterskan: Plåtmonster & Aquavit

Monday, June 15, 2009

Plåtmonster & Aquavit

June 14 at 10:32pm

När roamar vi iväg med ditt plåtmonster? Jag vill höra allt om vaxkillen.


Today at 08:01am

Han frågar mig en massa saker på nätterna, och pratar om världen som bilder. Nu är han och kopierar upp en nyckel till mig till bilen, sedan ska han stå i ett mörkrum hela dagen.

På gnällbältska säger han: Du tjejen, i sommar ska vi lägga skrivmaskinen och kameran i baksätet och åka ut och knulla i naturen. Så blinkar han och flörtar.

Hans boots är som svarta skepp som jag står och skrattar i i hallen. Han har ett stort vackert ärr under håret på magen.Och han är snäll. Men det får jag lära mig att leva med..

I helgen ska vi åka ut på landet och vaxa bilen och döpa den till Happy Harry med en flaska Aquavit. Sedan ska jag komma och hämta upp dig.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

snäll behöver verkligen inte vara samma sak som tråkig. men det är ändå ledsamt att du måste fixa en ny man vid din sida med en gång för att du ska känna dig stark, självständig och fri. stå för din hjärtesorg istället och väx dig stark innuti dig själv och låt såret läka ihop. först då kan du älska ärligt på nytt igen. men det finns väl ingen väg som är bättre än någon annan så länge man mår bra. så lycka till med pomada;)

Monday, 29 June, 2009  

Post a Comment

<< Home