Lifterskan: bland molnen

Thursday, November 26, 2009

bland molnen

Judith: gud vad coolt med belgiska galleriet

ja jag är så gla!

min syrra är här


å dubbelt fint

ska du komma till gnesta imorgon?

just ja. hade gärna men måste jobba sent. ska moderera ett seminarium med pierre schori på fredag. det är ebolahemskt.

ha ha stå ditt kast plugghäst


ja dom examina fick man ju äta upp

Love sa att ni skulle gifta er


lögnerska


jag frågade om jag fick berätta det för dig och han sa att det var lika bra att du fick veta också


tur för jag har redan börjat ha på mig något gammalt, något blått, något nytt osv. det är ett jäkla pussel


jag är bland molnen Judith


du är, vad tror du jag är


jag åt glassbuffé idag för att tynga ner mig själv: två friterade bananer


gud en sån bra strategi. jag brukar ha tighta kläder för att inte flyta ut och iväg och förångas

jag skrev färdigt vår saga igår morse nu ritar han det ska bli så kul, har sett smakprov de e magiskt

kan tro det


han säger att han går på moln med fjärilar i magen

tur det inte var tvärt om


de flaxar runt i mej me

0 Comments:

Post a Comment

<< Home