Lifterskan: Sjömannens magiska kalsonger

Monday, November 23, 2009

Sjömannens magiska kalsonger

Vad ska du göra ikväll?

Något i horisontalläge.

Du?


Lodrätt. Vi (jag och min kompis) letar efter en stor fest.


Ni kan komma hem hit och ha fest tills Han kommer hit.


Leoparden? Är ni två?


Jag tror det. Jag blev kär. Är.

Fint. Jag knullar.


Akta dig för fittorna, det finns dom som slukar en me hull å hår


Hahaha. jo, jag är gammal och vis och vet vad jag gör.


Så får du sitta inne i magen och författa.


Nice.


När ska vi spela schack?


Kanske på måndag. men jag söp bort telefonen igår. men jag är hos dig.


Är du här?


På olika vis.


Var?


I väggarna. i ögonvrån. mellan dina tår.

Wow ja nu ser jag. vad gör du här?


Skriver dikter med bottenfärg

Vilken färg har bottenfärg?


Ofta röd. så det inte växer havstulpaner på skrovet.


Du kan ju det där med skepp. ytfärgen då?


En annan färg som inte är giftig.

Och den är blå?


Ofta marinblå.


Vilken färg är jag? du är glansgrön.


Som en skalbagge?
ja du är en citronfjäril. eller det orangea i nässelfjärilen
i mönstret.

Ja som en skalbagge och som en av glansfärgerna i dankar
när jag stoppar ner malar i trosorna blir de citronfjärilar

När jag stoppar ner hästflugor i kalsongerna blir det havsörnar.


Och när du stoppar ner havsörnar i kalsongerna?

Då blir det hästflugor så klart. processen inverteras. så är det alltid


Jag har aldrig provat.

Testa om du vill...

Jag ska stoppa ner mynt i leopardens kalsonger.


Är du i hans kalsonger och gräver? vad kommer hända?


Ja jag är där jag bor där


Haha


Kanske det växer upp ett slott.


Man får hoppas det. där du får leva lyckligt och med en vit häst

2 Comments:

Blogger Olle said...

"Akta dig för fittorna, det finns dom som slukar en me hull å hår"
Är det inte det som är meningen?

Monday, 23 November, 2009  
Blogger Lifterskan said...

Inte om hela ens jag slukas.

Monday, 23 November, 2009  

Post a Comment

<< Home