Lifterskan

Saturday, July 24, 2010


Jag försöker tänka på varför det blev som det blev. På männen. Jag vet inte hur jag ska kunna skriva om dem, de liksom överlappar, snor in sig i varandra. Och nu då? Ensamhet. Kloster. Nunna. Feministisk porr. Jag onanerar till youtubeklipp med Patti Smith och spelar bukkake-filmer baklänges
Jag har haft två drifter som styrt mitt beteende. Och det är inte fint. Det är kåtheten och spriten. Mina två pekande kukar.
Jag är en jävla manet.
Jag vill att den här boken jag skriver på SÄLJER så att jag kan fortsätta vara på såna här platser och vara ifred och låta Jack och Jim vara dem som är fulla för en gångs skull. Jag tänker att jag måste skriva en deckare så att jag tjänar pengar. Jag tänker att deckare är prostitution och porr är underhållning.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home