Lifterskan

Sunday, July 18, 2010

10:15
Me
Så du använder mens-kopp?

10:15
Judith
håller på att rodda ett seminarium ombiståndspolitik här. Kan vi ta det en annan gång?
men svaret är ja, det är den bästa uppfinning som gjorts

10:16
Me
Jag läste igenom gamla samtal och såg det. Hade inte reagerat då. Vi kan väl ta en kaffe och prata om det?

10:16
Judith
ja! fan tampong är förtryck!
mot jorden, mot kroppen och mot plånboken!

10:17
Me
Jag längtar tills ni kommer. Då ska vi leka ohyffsade miljonärungar i min studio.

10:18
Judith
ja! jag är alltför hyfsad här. förutom att jag sover under köksbordet

10:18
Me
Du kommer älska det här.
Å varför kan ingen sova normalt där hemma? S har flyttat ut på balkongen.

10:18
Judith
jobbar du på boken? hur går det?

10:29
Me
det är det ända jag gör
jag pratar inte med någon
eller
jag pratade med kille som kom fram till mig igår när jag var på promenad
han var civilingenjör från Ghana
"Hello. I recognize you. I know your face."

10:31
Judith
ha ha ha!

10:31
Me
Men jag var glad. Jag sa att han var den första personen jag pratat med på fem dagar.
jag var ju på fest första kvällen och blev helt mosig av norskan
så nu har jag slutat prata med folk.
väldigt skönt

10:32
Judith
jo, Love och jag har pratat om hur vi ska undvika normännen på vår resa.

10:32
Me
häng med mig och John

10:33
Judith
john?

10:33
Me
civilingenjören

Me
när jag kom upp till studion idag så stod det två jättehögtalare och en mixer utanför dörren
I love Hallvard!

21:02
Judith
oj!

21:02
Me
och två madrasser

21:02
Judith
jaaaaa!

21:02
Me
det blir öppen studio och rejält kalas när ni kommer!

21:02
Judith
han är gud hallvard
OM det blir
jag vill mixa



0 Comments:

Post a Comment

<< Home