Lifterskan: ingen hjärna, kanske inget hjärta, fyra böjda kukar.

Wednesday, July 14, 2010

ingen hjärna, kanske inget hjärta, fyra böjda kukar.



15:47
Me
vet du vilka
casio kids är?

15:47
Judith
nej

15:47
Me
ok

15:48
Judith
vilka är de då?

15:48
Me
ett band. jag tog just en kaffe med basisten

15:48
Judith
kul

15:48
Me
han kanske får en miljon imorgon av Aha

15:49
Judith
oj! vad får du i så fall: gör en deal snabbt som ögat.

15:49
Me
han sa att det blev fest iaf

15:49
Judith
bra: på lördag hoppas jag.

15:50
Me
jag ska på konserten och prisutdelningen imorgon

15:50
Judith
tjusigt, jag trodde du skulle leva i exil där borta

15:50
Me
jag ska hångla med sångaren i Aha och förvandlas till seriefigur

15:52
Judith
oj vilken bra fantasi. jag brukade drömma om han den tecknade, när jag var 12 ville jag gifta mig med honom

15:52
Me
är inte det sångaren? Jag var jättekär i honom som tecknad.
men så blev jag ju kåt av Acke också.
N är ju lite lik Acke.
Jag och hans bror skrattade gott åt det. Att jag äntligen fått min våta dröm uppfylld.
Acke med skägg och gitarr.

15:54
Judith
ha ha!

15:55
Judith
jag brukar säga att Love ser ut som världens smalaste och blondaste sylvester stallone. han blir irriterad.
roligt

15:55
Me
haha ja!
men han ser också ut som en osminkad David Bowie

15:56
Judith
fast mest som dennis hopper

15:57
Me
Nu ska jag äta fiskkakor
man ska ta seden dit man kommer

15:57
Judith
gört, jag ska raggarduscha i handfatet på jobbet.
det är över 30 grader

15:58
Me
min kompis staffan sa att han var en skäggig pöl
och att han tänkte på mig när han såg en bild på Christina Lindberg

15:58
Judith
haha googlade just. porrbruden?
kom igen!

15:59
Me
japp
porrblomman

16:00
Judith
jag är en manet på land
rädda mig

16:00
Me
jag skulle bara gegga omkring med dig

16:01
Judith
nej, du måste lyfta mig varligt och bära mig till den stora havet!

16:01
Me
lägga i en hink tills du dog och ingen skulle veta
hur ser man att en manet är död?

16:01
Judith
bra fråga
man håller ett par glasögon mot munnen/analen (samma hål) och kollar om den andas eller nåt.

16:02
Me
snart är du här i mitt nya hav och fladskar omkring

16:02
Judith
den har ingen hjärna: kan inte hjärndö.

16:02
Me
hjärta?

16:04
Me
märkte du mitt nya ord förresten? Vad maneter gör i vattnet.
– kan också användas på dig en riktigt blöt kväll.

16:05
Judith
fladskar. bra ord. vad betyder det i manetsammanhang? googlar hjärtefrågan.

Öronmaneten är lätt att känna igen på dess fyra könsorgan, som är runda eller öronformiga.

16:06
Me
man liksom simmar utan att kunna styra fast man har ändå inget mål så det gör ingenting

fyra!

16:07
Judith
man går bara dit de fyra kukarna pekar

16:07
Me
FYRA!

16:07
Judith
ingen hjärna, kanske inget hjärta, fyra böjda kukar. vilket djur alltså.

16:08
Me
Ska alltid svara Manet på frågan om favoritdjur
fan att man inte får den frågan lika ofta längre
när man var barn så var det ju typ varje dag

16:09
Judith
min var sjöhäst länge. kul med häst i sjön.

16:10
Me
Är sjöhästens svans egentligen en förvriden kuk? Jag börjar misstänka det. Djur i vatten alltså.. herregud

16:11
Judith
har hittat svar: ingen hjärna, inget hjärta, inga ben, inga ögon. 95% vatten.

16:12
Me
bara vatten och FYRA könsorgan??

låter som ett dåligt sopp-recept

Judith
Maneter förökar sig genom att hanarna sprutar sperma direkt i vattnet som honorna fångar upp med sina munnar.
det du

16:14
Me
been there done that

16:14
Judith
ha ha!
jag vet inte om jag ska älska eller hata maneten

16:14
Me
skaffa en och se efter
men stoppa ALDRIG ner huvudet i akvariet
och du får ALDRIG ALDRIG sätta dig i det

… Jello-baby

16:15
Judith
oj oj oj. det kan man göra en sf-film om som blir väldigt bra
som V fast maneter

16:16
Me
jag ska be Leoparden rita en serie

16:18
Judith
ja!




0 Comments:

Post a Comment

<< Home