Lifterskan: Spindelbett och såpbubblor

Thursday, June 28, 2007

Spindelbett och såpbubblor

I morse satt jag på trappan utanför vårat rum i regnet i bara en t-shirt, dyngsur och nyförälskad. Jag visste att Jason tittade på mig och allting, Allting, var perfekt.

Livet på hostelet går vidare. Joe har kommit ut från fängelset, Justin och Tina grälar, Tony har försökt dricka en gallion mjölk och misslyckats till allas förtjusning och jag har blivit biten av en spindel. Jason lägger tekompresser på mina bett och jag har fått såpbubblor av Berion. Betten börjar vid handleden och slutar på överarmen. Det kliar så att jag blir vansinnig. Men de varma tepåsarna suger ut giftet, jag har just tagit en promenad utefter Mississippifloden, fick höra igen att mina skor är tighta. Och himlen är full av bubblor.

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

åh kristina. det verkar ha varit så jävla sjukt fantastiskt. har läst hela bloggen. och jag är så ***** avundsjuk!!! får vilda idéer om att bara ta spargrisen och köpa en biljett på en gång...

Friday, 29 June, 2007  
Blogger Lifterskan said...

Mikael, underbart! Det ar bara att borja packa! jag sitter har vid poolen och vantar.

Friday, 29 June, 2007  
Blogger SANDRA said...

åååå kristina!!! du vet att jag blir det totala psykfallet när jag läser din blogg? det verkar så himla himla underbart! jag hoppas du har det bra! jag önskar jag var där men jag är i sthlm (och har köpt bostadsrätt btw). när kommer du hem? JAG SAKNAR DIG! pussar och kramar

Saturday, 30 June, 2007  

Post a Comment

<< Home