Lifterskan: Disktrasorna

Sunday, December 09, 2007

Disktrasorna

Jag har fått höra att jag är ekonomisk, och ikväll är det bara att hålla med. Jag åkte till Valhallavägen, provade disktrasor i tjugo minuter och fick ett kuvert med 200 spänn.

Sedan tog jag tunnelbanan direkt till mataffären i Hökarängen där jag spenderade mina 200 kronor (+ 2, 50) på:
En ananas, en burk bambuskott, en burk böngroddar, 1 kg bulgur, en burk champinjoner, 1 kg clementiner, getost, tre granatäpplen, paprika, mozzarella, en påse naturgodis, pepparrot, isbergsallad, två zuccini, tre paket tuggummi, en påse svarta bönor, en påse gröna linser, tonfisk, torskfil
é och en påse tortillachips.

Pappa skulle varit stolt.

1 Comments:

Blogger Johanna said...

jag måste till hökis snart helt klart. ps. jag glömde helt bort dolly.

Monday, 10 December, 2007  

Post a Comment

<< Home