Lifterskan: I woke up this morning and realized what I had done

Wednesday, December 05, 2007

I woke up this morning and realized what I had done

När jag kom hem i torsdags natt låg det ett brev på hallgolvet från P. Bredvid dörren hängde tjugotre paket i tjugotre snören. En för varje dag fram till julafton. I gårdagens paket låg en skiva med Charlie Rich

I woke up this morning and realized what I had done
I stood alone in the cold gray dawn
I knew I'd lost my morning sun
I lost my head and I said some things
Now come the heartaches that morning brings
I know I'm wrong and I couldn't see
I let my world slip away from me

Jag önskar att det inte fanns adventtårar. Jag önskar att jag tog mitt förnuft till fånga. Men jag vågar inte lova bort min kärlek nu. Det går inte, förlåt. Jag vet att det är mitt fel att du och jag är ensamma i jul.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home