Lifterskan: Lilla röda på MSN

Tuesday, January 12, 2010

Lilla röda på MSN

Lifterskan! Är allt väl??'

Hej! Ja, va fin du var på Dramaten.


DET VAR SÅ ROLIGT OCH HÄRLIGT! Sitter på kammaren och oroar mig för jag inte kan betala
hyran... VILL RYMMA!

Var är du?


Irland.

Kom hem då. Kom hem och gå ut med mig. Jag är så glad idag


ÅÅÅÅHHHH!

Jag har fått plats på ett residens i Bergen med värsta fina studion där jag ska sitta och författa i tre månader.


MEEEEEEEEEEEEN GUUUUUUUUUD.VAD BRA NÄR SKA DU BÖRJA?


2 juli


Ja ska till Bergen i vår


Och i sommar ska du hälsa på mej. Vi hann ju knappt ses nu.


Ja vet!

Har du kommit på hur du ska göra?


Me vad?

Är det bra med Kärleken igen?


INte med den... Den nya blomman...


De nya blommorna luktar bättre.


Ja verkligen en sötare doft.


Innan de tappat allt pollen och börjat rota sig i pissvatten.

NEJ så ska denna blomma INTE GÖRA


Alla gör inte det. De är som feta lupiner för evigt. pioner


LUPINER

Min är en sippa av nåt slag med stor brun kalufs.

Som en hund!

Ja en hund. Men med huggtänder.

Min e en räv med isblå ögon och vansinnes tand!


Som en rävraket?


Ja lite. Han e snabb, vild! Du har sett honom. Han va med mig i lejonkulan


Tänk att gå ut och gå med er. hopplöst


Hahah en valp och en till.


Som ska pissa revir på varje stolpe. Jag hämtade upp Huggtanden i taxin på vägen hem efter lejonkulan. Idag när han slutar jobba ska vi till café Opera och bli fulla, fira residenset. Han är yngre än mig.

Finkulturen. de gör inget att han är yngre väl?


Min högborg. nej bara fantastiskt.


Har du spotify? http://open.spotify.com/album/3rEEcEYuuGghMZqb1CEXBB


När de blir äldre tror de sig veta hur det funkar
.

Mitt ex. visste! men nu e de slut på det roliga. nytt roligt börjar nu.


En hel rabatt ska du ha!


En rabatt på vad?


En rabatt av lupiner och rävblommor.

OOH... mmm. mums


Jag har GLASÖGON nu.


Oj vad FINT! Jag lurade doktorn när ja va liten. fick glajjer., fick migrän.


Hur såg dom ut?

Bara vanliga ovala liksom. bruna.


Nu är det bara utstående öron som saknas så är jag nöjd med mig själv.

Dra i dom. gör det nu.


Jag gör det. viker dem framåt


Bra.


Jag brukade vika dem innan jag somnade och sov på dem.

Böj och bänd och ryck.


Kanske om man stryker dem.


Ja eller hårspray.

Eller bara sy dem fast i kinden.


Eller konstruera en liten ställning. av gem.


Kan du göra det åt mig jag har inte tid. en ställning av gem och små skruvar


Ok men jag kanske inte hinner heller. kanske kan be LEGO.


Ja Åh vad fin jag ska bli en prinsessa

Hihihi.Vad bra!!


Jag vill ha som flärpen på ölburkar att man kan vinkla hur man vill eller ta loss dem och bita på


Aaaaah!


Ge bort till folk.


Göra A B C D E F G H


Baklänges.


ÖÄÅ
DÅ är det svårt då kan man verkligen prata om talang

Verkliegn. virklegin
. är det så jag ska säga i norge? kanske allt blir bara i. di kinski skilli bi dir?

Nij jig triri inti dit, illdilis fir dirt!!


ji vit min jig ski tjivi. nirski pingir. hili digin ich nittin ling


JE DE LETER JE SEM EN BRE PLEN. portuguese haha JA VILL HEM Å SNUSA LITE PÅ RÄVEN!!! SKÄGGET! FAN.

Mön köm höm dö han längtar nog efter dig

HAHAH ja det gör han ju de säger han varje gång.


Nu fick jag ölstänk på glasögat. istället för i ögat. bra smart grej det här, glasögon.


Åh va gott. öl. Folle?

Mm.

Mmmmmmmmmmmmmmmmmm.


Och fotboll. och ensamhet


Oj oj oj och Han?


Han är på jobbet. snart. om en timme

Va heter han?


Leoparden.


Fint.


Jag vill bara ligga och glo på honom

Det är ju det bästa. jag vill desamma... men ja tänker att han e för fin för mig.


Du det är något magiskt med dig glöm inte.

Det
jag har redan glömt. känner mig som ett ytligt skal.

Med små klingande kärnor i?

JA TYCKER DU E MAGISK!!! JA TYCKER DU E MAGISK!!! okej. med kärnor.


Air Bergen!
http://www.airbergen.no/default.asp?kat=43&sp=2

0 Comments:

Post a Comment

<< Home