Lifterskan

Sunday, May 09, 2010


19:25
Prästen is offline.

19:25
Prästen is online.
tjena, är du peppad på uppläsningen eller?

ja det ska bli kul! det blir typ vid tolv.

fan, topp! jag ska ta det lugnare än...ja, vad finns det som är riktigt, riktigt lugnt?
jag va på Café Opera, Riche å en massa skit igår

biologifröknar som samlar på gråsten
jag va ute och åkte bil med S och hans ungar
tjyvåkte genom stan och gjorde svarta streck vid varje rödljus

fint

de tjöt

ja, det är nåt väldigt lugnt! kan även tänka mig fester hos unga örnar

jag hade en sån fröken. jag minns inte ens hur hon såg ut liksom bara som en gröt

hon var så jävla lugn! utseendet fanns inte

nej det gjorde nog inte det
tänk så kommer vi aldrig träffas igen för att vårt supande är så i otakt?

ja det är faktiskt en realitet som vi borde begrunda

boka 12 juni

vad sägs om 22 maj?

tatuera in Kristina 12 juni

lätt, gör det med en kökskniv + aska nu

tatuera in Kristina 12 juni på kuken med ett brännjärn

lätt, gör det nu med en gitarrsträng + tändare

bra fan va fint. det är det finaste som någon gjort för mig
om du var här skulle jag blåsa

nu får jag öppna fönstret så det blir korsdrag istället
också lätt erotiskt på sitt sätt

korsdrag är så jävla skönt

det är ju det man går igång på
fetischen: en hipster i korsdrag

jag ska flytta in i ett lusthus och panga ALLA rutor

växthus kan också funka...fast nä, det blir mer korsdrag om man har nån sorts väggar kanske
en kyrka

det är därför jesus tittar så sorgset ner på kuken
för att han fattar att det är helt kört, inte ens korsdrag ur krossade kyrkfönster hjälper

för att han inte hann tatuera in ditt namn? nu är jag rädd för att du börjar tappa det

jag får storhetsvansinne när jag dricker bourbon

ja, man får ju det. jag skulle kanske behöva lite virre i mig, ja fan INTE idag

men huvudsaken är att Gud har mitt namn tatuerat på kuken

hehe jag skulle bli ett monster om jag drack idag, va ute i förrgår mä. fast monster kan va helt okey! jag drog hem två tjejer i förrgår, visade sig att de bara var tända på varandra. jag låg tryckt mot väggen medan de höll på å tafsa på varandra. ibland fick jag en hand ner i mina kallingar, men det va dött lopp! jag kände mig så nedvärderad att jag inte ens VILLE va mä

usch
vilket jävla lur
du borde hällt vatten på dem

den ena jävla flatan bodde ju bara fem minuter från mig, vid sju på morronen gick hon hem. klockan tio gick den andra flatan upp för att börja buda på mac-auktion på tradera. fan va hon härjade, jag fick inte somna om!

fast jag brukade ju dra hem killar och sedan bara vända mig om och somna innan de fått något över huvud taget - utan ens den endaste flatan att skylla på. Jag ville bara att de skulle supa med mig och att jag fick spela mina skivor och sedan någon som höll sängen varm, det är så jävla kallt här på vintern.

jag vet ifs inte om jag ens i mitt tillstånd hade VELAT vara med nån av dom
men jag förstår... det finns nåt fint med det också
jag sov hos en gammal KK lr va man ska säga i natt utan att vi gjorde nånting
men..jag hade nog inte velat va me dom för jag är ju fan 100% inne på HIPSTERS det är min fetischism

jag sov ju hos han författaren men det var fan creepy

ja, huuu
va han på å talla?

ja hm jag hade ju lånat sov t-shirt men jag tänkte inte på att jag hade sådana porriga spetstrosor där man ser allt – som jag upptäckte att jag låg och fläkte ut där på morgonen.

brudar med sina jävla sov t-shirts!!! jag blir galen
"kan jag låna en tröja att sova i?"
varför!

haha

tror ni att livet är ett jävla pjamas-party!?
SOV I KLÄDERNA NI HAR PÅ ER!!

det är kyskhetsbältet
det påstådda

men ändå inte, ni inkläder ju er i mannens dräkt
VARFÖR!

jag ska tänka på det ikväll
svarar imorgon

du står ju fan på scenen! fatta makten i att ha en mick och kunna fråga publiken! varför!! VARFÖR SOVTRÖJA!!

haha

åh, ledan av att ha varit jättefull utan mat i magen och sedan den tröga dagen där på...asså inte trög som i trögmagad

nej asmagad avmagrad
avlagrad
jag har snusat den här snusen jag vet inte hur många gånger nu.
Min mun är ett spritstinkande snigelbo.

jag rullade precis en cigg av tobak jag köpte i oktober 2009
i Zagreb!

ja just det jag har ett litet frö i min plånbok som jag ska så

roligt me pundaren och din utslängning

jävla tjackis alltså

vilket, vad? ett stig larsson-frö?

nej ett som jag hittade i bilen

svtplay-livet ikväll asså. jag måste för allt i världen hålla mig från att åka till galleri Detroit och ragga på hipsters
det kommer inte va en bra idé

Vad är det med hipsterserna?
de blir tokiga i dej va?

jag hoppas det! jag blir iaf tokig i dom
fast det har blivit lite mellan mig och Johan som det var efter andra världskriget, man måste sätta sig ner och dela upp världen. "Ok, det där är dina och det där är mina hipsters"

vilka får han?

han försöker ju FAN STJÄLA MINA HIPSTERS!!
han har redan snott polackerna!!
den jäveln!

son of a bitch
jag måste fylla på fylla i mina konturer

men ja, det är väl hältahälta en snuskgubbe-grej att de är typ 23 år och ööh...glada...och med glad menar jag nåt annat
och resten att det bara är så jävla kul att hänga med tjejer!
så länge ni inte kommer me det där jävla "har du en sov t-shirt?"

du får komma på ett bra svar
eller börja ge dem riktigt fula tshirts
eller klipp hål för pattarna

ja hahaha! fan nu kom jag på en sjuk sak...Ivana(som Johan oxå snott förresten) hon hade ju en skjorta bredvid sängen som hon torkade av sig med efter att vi knullat. sen brukade hon gå runt med den knuten runt huvudet

trofé-turbanen!

ja men typ

det var märkligt sist du var här

ja jag ville ju att du skulle slänga dig över mig efter typ fem minuter hos dig

jag vet inte varför vi skulle vara så nyktra
det var som självplågeri
jag blev asblyg

haha jag med!

det gör vi INTE om

men jag planerade ju just då att sluta supa för alltid, vilket va typ det sämsta beslutet nånsin

det kan du väl göra sen när du har något annat du vill göra hellre

men det är märkligt, som det var då. att det bara räcker med att jag.. åsså vill jag liksom...åsså ser jag liksom att... åsså ja

istället för att lämna ut sig själv till tomrummet

ja, lr hur

fast du vill inte se mig nu
jag har trosor och SOV T-SHIRT
lite trasig iofs
men inte på de rätta ställena

men när jag vaknade...när var det nu igen? och var liksom kvar i drömmen när jag första gången.. jag var nog lite full fortfarande när jag skrev till dig
två timmar senare började jag starkt ifrågasätta om det är nåt som man eg skriver till nån som har kille.
t-shirt och trosor är helt OK bara det inte är så att du, om du sen sov över hos nån, bad om att få byta ut den till en SOV T-SHIRT!!

jag ska be om en sov-byxa nästa gång jag sover med en kille

sov-jeans. jätteskönt
"du kan få talla lite pattarna, men "det andra" låter du bli.

Jag kommer vara omöjlig att ha och göra med ikväll, känner redan nu att mina pupiller är stora som dankar.

du får hjälpa dig själv till salvelse!

ja, vi hörs
det får väl bli en sån kväll då
sån jävlig
nu ska jag ta en sup

skål!

skål!

ah
jag fick hälla spriten på sovtröjan och tända på
men det funkade inte heller
den brinner inte visade det sig
ett mirakel


0 Comments:

Post a Comment

<< Home