Lifterskan

Thursday, May 13, 2010


19:30
Prästen is online.
hej

hej vad gör du?

jag ska bara slänga i mig den här maten, sen ska jag på fest i den där sexrummaren på götgatan

vad är det för fest?
eller, jag ska nog hålla mig i skinnet

en tjej som har 30-års feke, känner henne inte alls.. men blev bjuden av nån anledning. en massa kompisar ska dit så det blir nog bra
man var tvungen att OSA, väldigt töntigt för en hemmafest

kul

ja, det ska va lite band å grejs

Jag ska be mina killar osa.

FE bland annat
haha

Jag ska skicka ut ett massutskick med inbjudningar

hehe

"Välkommen hem till mig 24 TIMMAR OM DYGNET. Dörren är öppen. Jag bjuder på tilltugg. OSA till katastina@hotmail.com"

en kompis fejjanstatus i vintras: "den som kommer med en vegetariana till mig får en avsugning. obs! först till kvarn"

haha

undrar hur glad hennes kille blev av det
asså, det kan betyda att jag dyker upp hos dig natt och frågar om du lever eller är död och om jag isf kan knulla dig ändå

haha

kommer inte kunna prata med ens en kompis av motsatta könet när jag går på fest
alla kommer se hur det lyser typ Bob i Twin Peaks i ögonen på mig
ond varg

jag hade ju bara två svarta hål i huvudet igår
som sög in allt i sin väg – avgasrör

fan jag sitter å försöker fylla huvudet me grejs...t ex musik så att jag INTE behöver komma som nån spotify/soulseek-idiot på festen i natt och "bara vilja spela en låt"
skickade jag det här sinnessjuka till dig? http://www.blocket.se/stockholm/Tvillingar_soker_lgh_omgaende_27133555.htm?ca=11&w=1

hahaha

asså....eh http://www.facebook.com/photo.php?pid=4499645&id=705271206#!/photo.php?pid=246738&id=100000489571317
samma tjej

hahaha
jävla tvillingar

förbannelse
den ena har ju öppet förhållande ifs
men i dunno... om det är något jag kommer satsa på!

med den här killen http://www.facebook.com/profile.php?id=555723040

ja hahaha

he likes nipple
http://www.facebook.com/profile.php?id=1124619124 mamman är med i gruppen "Jag älskar min dotter" undrar vem av dem det är.

fan va de där tvillingarna måste ha kostat pengar
är det kanske kollekt från jönköpings kyrkor som betalat de där fyra brösten?

ja det är det
”Asså fyra år tog det för dom snåla jävlarna.”

haha
well well, nu ska jag dra till första stoppet på den här hadesvandringen
till en kompis å hälla i mig vin å förhoppningsvis andra saker å sen frottera mig bland hipsters å modebloggerskor (betalda!) å modeller å knarkare å fan å hans jävla moster... under hur länge jag står ut!!

21:04
Prästen is offline.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home