Lifterskan

Saturday, May 22, 2010


Vi flyttade till den här kohagen, och där, på kullen sitter han, min halvarabiske prins och grillar korv.
Allt var frid och fröjd.


Men så flörtade han lite med en av kossorna...


Vi anade ingenting av vad som skulle hända..


och vi drack...


och drack...


och elda.


Vi sov under bar himmel och vaknade i solen, låg och drog oss. Men så plötsligt: "Kristina, titta vilka som är här..."



Det var kossans tjejkompisar.


Ett helt tonårsgäng av tjejkor.


De slickade på min kille.


och på andra ställen

Jag fick en blöt med.

Han ville inte va oartig.


och hon var ung och nyfiken


...


Sedan blev det mayham.








Den här proceduren upprepades i 10 minuter: Kossan slickade på grillgallret...


blundade hårt

slickade två gånger i vardera näsborre


gjorde konstig min

dreglade lite

konstig min

slicka på gallret

konstig min
Det räckte tydligen inte med cigg.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home