Lifterskan

Sunday, June 20, 2010





Judith! vi planerar bröllop
och rodnar
och är kära

Wow.

Han kom på bästa idén igår. Att om vi gifter oss ska vårt bröllop va en turné! Vi ska åka runt och hälsa på vänner en hel sommar i en folkabuss med skramlande burkar bakom. Och sen till tjocka släkten i Syrien.

Gört.

Nästa sommar kanske!

Va!?

Haha nej jag bara drömmer.

Fint med dröm.
Jag tycker att han är toppen. Jag har sagt det va?
Och du verkar må bra med honom, det viktigaste.

Han är så himla öm mot mig så jag bara måste må bra.

Bra, då har han hajat.

Nu sitter han och syr. "Kommer man inte i egenhändigt sydda proggbrallor har man inte varit på proggfest."

När är det proggfest?

Imorgon på Gärdet..
Han syr med "kokäkta egyptisk bomull."

Ja, det är ju ett gissel när byxorna ramlar isär när man ska koka dem.

Jag har fästing! Fan. Jag kommer få borrelia!

Oh no.

Jag hade en kille förut som dog av borrelia

På riktigt?

Ja.

När?

Men han återuppstod.

Ah meh!

Jason i New Orleans.

Jesusdöd räknas inte.

Han va död ett tag. Efteråt blev hans skägg silverfärgat.




















0 Comments:

Post a Comment

<< Home