Lifterskan: All kärlek

Tuesday, August 18, 2009

All kärlek


Det är någon som hela tiden försöker skrapa på hennes yta; som försöker lura henne till att Prata om vad som har hänt. Jag vill inte håll käften innan jag somnar, säger hon och han maler på med döva öron och slukar all kärlek hon vill ösa över honom. Han säger att han menar väl och han begraver henne i JAG BRYR MIG BARA OM DIG. MEN LYSSNA NU. DU MÅSTE JU FÖRSTÅ ATT: JAG TYCKER SÅ MYCKET OM DIG: VÄNNEN DU KAN INTE HÅLLA PÅ SÅ HÄR: LILLA LILLA LILLA DU JAG FÖRSTÅR DIG: KOM HIT: SÅ JA: GRÅT INTE: GRÅT INTE: GRÅT INTE: DET ÄR INGEN FARA: BARA DU SLUTAR LÅTSAS SOM ATT INGENTING ÄR FEL SÅ BLIR DET BRA: HUR ÄR DET? HUR ÄR DET? HUR ÄR DET? LILLA GUMMAN: LILLA LILLA GUMMAN: KOM OCH LÄGG DIG PÅ MITT BRÖST.

Jag kommer hem till dig snart.

Va?



(Foto: Lena Modigh)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home