Lifterskan: Jag har tre timmar kvar att knulla henne om så icke är fallet måste jag återkräva mina tre lådor sill och torsk.

Saturday, August 15, 2009

Jag har tre timmar kvar att knulla henne om så icke är fallet måste jag återkräva mina tre lådor sill och torsk.

Fotografen har gått till sjöss. Han sitter full på däck och skriver svamlande kärleksbrev och bondepredikningar.


Lifterska,

Om yrväder i första och tredje skola nysnö för dagen räknas. Omvänt gäller alltså icke för smågran, spillkråka och furubuk. Fager om morgon, sådd ur bondens minsta hand med lin och ull och fårets leende, komma alltid i hamn på sen afton. Ur den femte perioden finns ingen tupp, ludd eller gris som icke blivit slaktad ur rent blot och salt från fädernes land. Således det som icke hava gott virke hava ingen hamn att sova i.

Jag har tre timmar kvar att knulla henne om så icke är fallet måste jag återkräva mina tre lådor sill och torsk.

Hon är mången myggas betesmark, högar av regn i ruta och lekamen. Hon tvärsar åker och Gud bunden.

Goafton Gonatt Gå ut.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home