Lifterskan: Döda författare

Monday, February 08, 2010

Döda författare

Prästen: Morsning!

Hur är läget?


Bra, lite stressigt på jobbet. sitter som vanligt och vet inte riktigt exakt vad som det är jag gör. durå?


Jag är dagen efter kladdig.

Huvva! jag stinker grillos!


Grill och kladd: Om vi var ett par var vi french hotdog


Eller en random korvkoiskgubbe?


Var på Peter Wahlbäcks cabaret igår.


Asså, va kul... eller?

Ja vi hade en privatshow i källaren efteråt
fick tillgång till skafferiet jag var en topless tranbärsjosfontän

Hahaha "det verkade som en bra idé i stundens hetta"


Vaknade i Mosebackes fula piketröja

så hade jag ett morgonmöte på jobbet där jag föreslog en sleepover i stadsbiblioteket

De gillade idén.
Du får komma.
Vi kan klä ut oss till döda författare och skrämma barnen.


Haha, låter som en fantastiskt idé.
Jag vill dock vara Raskolnikov

sitta likblek av ånger och bara supa klaring


Jag kan va JD Salinger - fortfarande lite varm

En gång, en natt hade jag nycklarna till Stadsbiblioteket.
det var spännande

vi gjorde det i mitten av Rotundan

i ekot

0 Comments:

Post a Comment

<< Home