Lifterskan: Prästen / Even a stopped clock gives the right time twice a day

Monday, February 01, 2010

Prästen / Even a stopped clock gives the right time twice a day

Jag har blivit så fet! Jag gör mig inte på bild! Knappt på teckning med livlig fantasi!

Du får suga in kinderna. du borde kommit på maskeraden i lördags, du kunde vart präst, det är ju du som döpt mig.

jag var på väg och väg och plötsligt var det försent

jag var utklädd till en golden shower med slangen i byxan.

ahahaha

som självplågeri

jag dör

du kan få låna den om du vill

tack
hur fick du idén?

jag såg en glitterpalm i ett skyltfönster som såg ut som ett pissregn
hur går det med kärleken då?
är det den som gött dig?
du jag är sjuk
kom och underhåll mig
sängbunden

hänger lite ibland, när jag orkar, med en tjej som heter Sågen, men tror inte jag vill nåt mer. är rädd för iskalla tvproducentstypen med adhd och ingen empati. jag är också sjuk! feber i flera dagar = grr!!

synd att vi inte är grannar
vi kunde kolla skräckfilm och feberyra
jag tror faktiskt inte att jag har kollat på skräckfilm sedan jag var hemma hos dig

ja det hade varit asfint, har peppat upp på att se patrick swayse-filmen Roadhouse hela dan. nåt sånt liksom. allt känns psykedeliskt. men liksom me henne..ja vet inte om jag bryr mig så mkt mer än att det är fint när ngn skickar snuskiga sms om att de vill ha en.. fan va blasé det låter
hur går det me konstnären?

han gör chokladpudding och säger att jag är snygg när jag är sjuk

perfekt

ja
jag
jag ska inte grubbla

allt är..ja jag vet inte, svårt med kärlek nu för tiden

men det är fint med ngn som skickar snuskiga sms om att de vill ha en
jag minns när jag var kär i dig i skolan
det är så mycket gammalt som drar i en
kommer och rör om
så svårt att koncentrera sig

egoismen är allnärvarande… ja, det var fint du. fint, mystiskt och eld överallt på en och samma gång

jag längtade efter dig rätt mycket när vi slutade.

det var en sån där gång i livet när man från första ggn man ser någon vet att den har något fint som man kommer tycka om, alltså beyond att jag tyckte du var så satans snygg

oj nu blev jag frisk

jag har tänkt på dig ibland också, så klart

feberyra
ska du följa med när jag försvinner om två veckor?

jag följer med. var ska vi?

nattåg
hemlig destination
SJ pröjsar biljetten

nattåg är en bra början. bra första mening egentligen. ja, det här låter helt vansinnigt och ändå bra i min bomullshjärna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home